1. Mencapai piagam pelanggan yang ditetapkan iaitu :

a) Proses pendaftaran pelajar diselesaikan pada hari yang sama pelajar sampai untuk mendaftar (1 hari).

b) Penyediaan kad pelajar disiapkan selewat-lewatnya 2 minggu selepas proses pendaftaran.

c) Proses PPP dilaksanakan secara sistematik, terancang dan berkesan seperti yang dijadualkan.

d) Status tindakan terhadap aduan pelanggan berkaitan kualiti perkhidmatan dimaklumkan kepada pengadu dalam masa 2 minggu selepas aduan diterima.

e) Keputusan peperiksaan akhir setiap program siap diproses dalam masa 2 minggu selepas semester pengajian berakhir.

2. Tahap kepuasan pelanggan terhadap pemberian perkhidmatan pendidikan dalam perkara a, b, c, d dan e adalah lebih atau sama 80%.

3. Memastikan pembekalan memenuhi kehendak proses pemberian perkhidmatan pendidikan dengan prestasi pembekal melebihi 75%.

4. Memastikan 90% infrastruktur dan peralatan di PTSS yang perlu penyelenggaraan berkala disenggara mengikut jadual.

PENAFIAN

Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin (PTSS) adalah tidak bertanggungjawab terhadap sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami kerana menggunakan mana-mana maklumat dari laman sesawang ini.

Dasar Privasi  •  Dasar Keselamatan

HUBUNGI KAMI

Politeknik Tuanku Syed Sirajuddin
Pauh Putra, 02600 Arau, Perlis

Telefon : 604 988 6200

Faks : 604 988 6300

E-mel : info[at]ptss.edu.my